Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Z A R Z Ą D Z E N I E NR    13/2020
Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Miliczu z dnia  2 marca  2020r.
w sprawie zmiany organizacji pracy w  Powiatowym Urzędzie Pracy w Miliczu w związku z ryzykiem rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19

 
Na podstawie § 8 pkt 1 ppkt 2 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego (Dz. U. z 2020 r., poz. 433) oraz   § 7 ust.1,  § 13 ust. 1 pkt 8 i § 22 ust. 3  regulaminu organizacyjnego Powiatowego Urzędu Pracy w Miliczu, którego tekst jednolity stanowi załącznik do uchwały  Nr 409/2018 r. Zarządu Powiatu w Miliczu z dnia 19.09.2018 r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Powiatowego Urzędu Pracy w Miliczu, w związku ze stanem epidemiologicznym COVID-19  zarządzam co następuje:


§ 1
  1. Terminy i formy kontaktu z Powiatowym Urzędem Pracy będą ustalane między osobą bezrobotną a doradcą klienta. Kontakt bezpośredni może być zastąpiony kontaktem pośrednim tj. np. telefonicznym, e-meilowym itp.
  2. Ograniczeniu ulega obecność w budynku Urzędu osób niebędących pracownikami wyłącznie do osób wezwanych lub zawiadomionych, z zakazem wstępu do budynku osób, co do których istnieje podejrzenie zarażenia chorobą zakaźną.
  3. W przypadku spraw bardzo pilnych, możliwa będzie wizyta w urzędzie jedynie po uprzedniej rejestracji telefonicznej na konkretną godzinę pod następującymi numerami telefonu: 71 384241, 71 3842958, 71 3842989 albo pod adresem e-mail: wrmi@praca.gov.pl lub sekretariat@pupmilicz.pl
  4. Na wizyty opisane w pkt 2 i 4 należy stawiać się bez osób towarzyszących, w szczególności osób chorych oraz dzieci.
  5. W każdorazowym kontakcie osobistym niezbędne jest posiadanie ważnego dokumentu tożsamości.

Dokumenty przekazywane do urzędu należy składać w tymczasowo zorganizowanym punkcie podawczym przy wejściu głównym do siedziby urzędu.


§ 3
 

Skargi, wnioski i interwencje dotyczące pracy urzędu przyjmowane będą wyłącznie w formie pisemnej lub elektronicznej.


§ 4


Zobowiązuje się Kierownika Działu Organizacyjnego do umieszczenia na drzwiach wejściowych Urzędu oraz na stronie internetowej Urzędu informacji do osób bezrobotnych, poszukujących pracy, pracodawców, przedsiębiorców oraz wszystkich osób i instytucji współpracujących, że w związku z rosnącym zagrożeniem epidemiologicznym COVID-19:

  1. Istnieje możliwość wykorzystania alternatywnych form kontaktu z pracownikami urzędu tj. kontakt telefoniczny, korespondencyjny, internetowy, elektroniczny i korespondencji e-mail,
  2. Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy będzie dokonywana elektronicznie poprzez stronę internetową https://www.praca.gov.pl.

Osoby, które nie dysponują profilem zaufanym a posiadają dostęp do konta elektronicznego banku, mają możliwość potwierdzania swojej tożsamości i założenia profilu zaufanego bez konieczności wizyty w punkcie potwierdzającym. Szczegółowe informacje w tum zakresie zawarte na stronie https://pz.gov.pl

  1. Pełna rejestracja elektroniczna – polega na wniesieniu do urzędu pracy wniosku wraz z załącznikami w postaci elektronicznej po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym. W tej sytuacji nie jest wymagana wizyta osoby w urzędzie pracy. Osoba otrzyma na konto w praca.gov.pl decyzję o przyznaniu statusu osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy i ewentualnym prawie do zasiłku w postaci elektronicznej.
  2. Prerejestracja – polega na złożeniu do urzędu wniosku w postaci elektronicznej. W tej sytuacji osoba ma możliwość umówienia się do urzędu w dogodnym terminie w celu potwierdzenia poprawności przekazanych danych i doręczenia załączników.
  3. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, w przypadkach podejrzenia zarażenia COVID-19 opieka medyczna jest bezpłatna i nie ma potrzeby z tego tytułu rejestrowania się w Urzędzie Pracy celem uzyskania ubezpieczenia zdrowotnego.
  4. Rejestracja oświadczeń o powierzeniu pracy cudzoziemcom będzie realizowana głównie w formie elektronicznej z użyciem podpisu profilu zaufanego lub podpisu kwalifikowanego.
  5. W siedzibie Urzędu wprowadzone zostały ograniczenia związane z bezpośrednim dostępem zgodnie z § 1 niniejszego zarządzenia.
§ 5


Wykonywanie zarządzenia powierza się Zastępcy Dyrektora PUP i Kierownikom Działów Urzędu.
 

§ 6
 

Zarządzenie wchodzi w życie z 16 marca 2020 r. i obowiązuje w czasie trwania stanu epidemiologicznego lub do jego odwołania.
 

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 318
Podmiot udostępniający: PUP Milicz
Nazwa: w sprawie zmiany organizacji pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Miliczu w związku z ryzykiem rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19
Numer: Zarządzenie nr 13/2020
Typ: Brak
Osoba, która wytworzyła informację: PUP Milicz
Osoba, która udostępnia informację: PUP Milicz
Data wytworzenia informacji: 02.03.2020 14:00:00
Data udostępnienia informacji: 02.03.2020 14:00:00
Data ostatniej aktualizacji: 16.12.2021 09:25:12
Rejestr zmian